Eurovision Song Contest 2016!

Hej på er! 
 
TACK för all respons kring mitt förra inlägg, jättekul att få höra vad ni tycker :) 
 
Igår hade jag den enorma turen att få gå på genrepet i Globen inför ikväll! 
Min syster som jobbar som frisör under hela veckan lyckades fixa biljetter så flera i min familj kunde gå, vilket lycka för en schlagerfantast som jag! :) 
 
Det var verkligen ett minne för livet, vilken show! 
Att få se allt på plats, vem vet när man kommer få den möjligheten igen så jag är verkligen tacksam. 
 
Att sen få se Justin Timberlake på plats var ju inte helt fel, vilken stjärna han är! Så kul! 
 
Enligt mig så är Australien överlägset bäst men det är många låtar som är bra och man fick en helt annan uppfattning nu när man sett allting live. 
Mina favoriter förutom Australien är Israel och Litauen, Ryssland har en fantastisk show men jag vill inte att de ska vinna pga sina politiska åsikter samt alla fördomar. 
Sen hade även Spanien en grym show men tyvärr tror jag inte det kommer komma fram i rutan men vi får se. 
 
Vilka är era favoriter? 
 
Att sen få höra Frans var så klart kul, han är fortfarande inte min favorit som ni vet men han gjorde ett helt ok framträdande tycker jag :) 
 
Ikväll blir det schlagerkväll så klart, det ska bli så roligt! 
Vi hörs senare :) 
 
 
Innan vi åkte iväg :) 
 
 
Min syster Mia och mina "plastsyster" Jessica :) 
 
 
På plats! :) 
 

Kommentera här: