Personal day!

Hej på er! 
 
Idag tog jag och Robin en ledig dag tillsammans för att försöka landa i allt som händer just nu. 
I kombination med allt som hänt kring min rehab och hur jag har mått så blev det här med huset sista droppen för oss båda. 
 
Vi sov länge och var sen ute med Gaefur och hundarna i skogen vilket vi båda behövde. 
Nu har vi försökt ladda om och ta nya tag vilket är väldigt tungt men vi har inget val så vi kommer gå ut med visning igen den 18 december, sista hoppet innan jul och annars blir det första helgen i januari. 
 
Det konstiga är att vi har haft 22 olika spekulanter med många intresserade men olika omständigheter har gjort att det har gått åt skogen med alla eventuella köpare :( 
Man blir så ledsen och besviken, vi har verkligen aldrig flyt när vi ska sälja något boende... 
 
Marknaden är märklig just nu och med de nya amorteringskraven som börjar gälla den 1 mars 2018 så kan man ju tycka att fler borde få lite bråttom och vilja köpa nu för att ta lån osv innan de nya reglerna förstör allting. 
Men uppenbarligen är folk helt vettskrämda vilket jag tycker är märkligt, människor kan ju inte sluta flytta för att marknaden förändras och vi begär knappast något överpris för vårt hus. 
 
Om ni som läser det här tycker att jag är frånvarande eller dålig på att höra av mig så ber jag om ursäkt. 
Ni finns i mina tankar hela tiden men just nu är jag inte mig själv och jag behöver lite tid för att samla energi innan jag kan komma igen. 
 
Jag hoppas ni förstår <3 
 
 
<3 
 

Kommentera här: