Årskrönika April - Juni 2016

Hej på er!
 
Det är verkligen dags att fortsätta med årskrönikan för 2016! 
Vi går vidare med 3 härliga vårmånader :) 
 
April: 
 
 
Jag fick upp ögonen för Majaslyktorna samt Fullerö Handel och shoppade loss :) 
 
 
Jag hade rosa naglar :) 
 
 
Jag myste med W :) 
 
 
Avslutade med Valborg som var supermysig <3 
 
Maj: 
 
 
Våren började verkligen komma nu och vi kunde sitta på en uteservering och mysa <3 
 
 
Vi gjorde fint på altanen och la stenar under staketet så att inte Neo skulle rymma ;) 
 
 
Vi tog mysiga promenader med hundarna :) 
 
 
Eurovision hölls i Globen och schlagernörden fick gå på genrepet till min stora lycka :) 
 
 
Jag tatuerade min älskade drömfångare <3 
 
Juni: 
 
 
Farmor myste lite med Neo <3 
 
 
Jag fick mina första glasögon :) 
 
 
Jag hade rosa glitternaglar! 
 
 
 Äppelträden blommade <3 
 
 
Vi spenderade några härliga dagar på Gotland :) 
 
 
Billy hade otur och satte ett grässtrå i halsen som fick opereras bort :( 
Det var några riktigt hemska dagar <3 
 
 
Jag och Robin tatuerade in våra kärleksdinosarier <3 
Bilderna från midsommar var jag sen med att publicera så de kommer i juli månad :) 
 
 
 
 
 

Kommentera här: