ÄNTLIGEN är operationen över!

TACK för att ni finns!
Ni som hör av er och engagerar er lika mycket som jag, ni känner med mig och vet precis vad jag går igenom och det är en otrolig tröst att veta att ni finns där ute. 
 
Operationen är över och den gick bra, enligt förväntan. 
Rufus är vaken och kommer ligga kvar på kliniken för smärtlindring över natten, om allt går bra så kommer han få komma hem tidigast imorgon eftermiddag. 
 
Det känns som ett otroligt stort steg att själva operationen är avklarad även om jag vet att den tuffa tiden börjar nu med en lång rehabilitering. 
Jag har oroat mig för att operationen inte skulle gå som planerat, att man börjar och sen inser att skadan är värre än vad man först kunde tro osv, många tankar har snurrat. 
 
Så att Rufus har klarat själva operationen känns jätteskönt och jag hoppas att han kommer klara det här bra och att han fortsätter kämpa som han har gjort hittills <3 
 
Jag lovar att hålla er uppdaterade framöver, ni kommer självklart få följa med under resans gång <3 
 
 
<3 
 
1 Ida Centerlid :

skriven

Ååh glad jag blev att allt gick bra! Tänker på er! Kram

2 Ida Centerlid :

skriven

Ååh glad jag blev att allt gick bra! Tänker på er! Kram

3 Ida Centerlid :

skriven

Ååh glad jag blev att allt gick bra! Tänker på er! Kram

Svar: Tack fina, fina du <3 Kramar
Martina Lindell

Kommentera här: