Dagens outfit!

Hej på er! 
 
Förlåt, men VAD ÄR DETTA FÖR VÄDER? 
Jag står snart inte ut längre :( 
 
Det bara regnar och regnar och regnar... 
Jag älskar hösten och har ingenting emot att det regnar då och då men det här är ju helt orimligt! 
Inte nog med att det regnar, det är kallt och blåsigt också så min kropp gråter just nu :( 
 
Idag fick jag åka och köpa tjockare ridbyxor för att inte frysa ihjäl i stallet. 
Tyvärr så är det inte roligt alls att rida när det är så här för det är så blött överallt så det finns ingenstans att rida. 
Det blir ett par dagar med ofrivillig vila för Gaefur och det känns så tråkigt nu när det går så bra! 
 
Så snälla vädergudarna, ge oss lite sol nu!!! :) 
 
Jag bjuder på en av mina senaste outfits så länge: 
 
 
Klänningen är från HM och koftan är från ett märke som heter Star 
 

Kommentera här: