Guldkuddar i soffan!

God kväll på er! 
 
Vi har haft en superdag!!! 
Elin och Alex har varit på besök och vi har haft det så mysigt <3 
 
Först så var vi i stallet och Elin fick låna världens bästa Abbe av min snälla stallägare så vi kunde rida ut tillsammans och det var en helt perfekt ridtur! 
Vädret var underbart och Gaefur skötte sig jättebra så jag är så glad! :) 
 
Efter stallet åkte vi hem och grillade och myste, en sån dag man verkligen behöver <3 
 
Nu tänkte jag visa er mina kuddar som jag har i soffan i "salongen" som ni inte har fått se ännu, jag hade andra kuddar när jag fotade hemma men jag tycker att dessa är så fina så ni måste få se dem :) 
 
Sov gott! <3 
 
 
De gråa är från Hemtex, de små i guld är från HM Home 
De stora guldiga i samma mönster är från MIO och de vita med guldmönster är från Möbler och Ting här i Enköping :) 
 

Kommentera här: