Förlamande trötthet...

Idag är jag på riktigt dåligt humör! 
Jag är så förbannad över att behöva må så här, att det ALDRIG vänder! :( 
 
De senaste dagarna har jag sovit till klockan 14.00 varje dag, 14.00!!!! 
Det finns ingenting av dagen kvar när jag går upp, det är mörkt hela tiden. 
 
Då kan jag berätta att jag går och lägger mig mellan 22.00-23.00 så det är inte så att jag sitter uppe hela nätterna. 
 
Jag börjar blir riktigt rädd för att den här tröttheten och orkeslösheten aldrig kommer att försvinna. 
Hur ska man stå ut? 
 
De senaste dagarna har jag tagit mig ut till stallet och det är det enda jag har gjort på hela dagen/kvällen och jag orkar knappt det. 
Jag kör på när jag är där för att jag vill och tycker att det är roligt men igår märkte jag att mitt humör dalade flera gånger och så får det bara inte vara :( 
 
Jag är så fruktansvärt ledsen, arg, bitter och sorgsen. 
Hela dagen har gått och jag har inte ens orkat äta någonting, jag bara sitter i soffan med hundarna i knät och väntar på att orka resa mig. 
 
Det här är inget liv. 
Vad spelar det för roll att man har så mycket fint i livet när man inte kan njuta av det? 
När man är för trött och utmattad för att uppskatta det? 
För att sen förintas av ens dåliga samvete för att man klagar när man har så mycket? 
 
Jag orkar bara inte idag, idag vill jag bara försvinna <3 
 
 
<3 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Vet exakt hur det är😥😤
Så ledsen att du ska åka på den här!
Tuvärr så är d svårt för "vanliga människor ) att förstå det här!
För det här är sjukligt trötthet!😢😴
Vänta på att orken ska komma att ens orka bre en smörgås d kan vara svårt att förstå hur det är möjligt! Tuvärr är d så möjligt😧
Det är som att ngn sugit ur all energi ur kroppen

2 Anonym:

skriven

Hoppas d vänder snart!

3 Frida:

skriven

Ursäkta, jag är ny här och kom hit när jag googlade mina egna symptom och känner igen mig i vad du berättar. Jag hoppas att jag inte är för påträngande om jag frågar vad läkarna har gett för förklaring till din trötthet? Mina läkare famlar i blindo och har ingen aning trots att de tar massa blodprov och man har provat medicin efter medicin som inte biter på tröttheten. Nåt sjukt är det ju!

Svar: Hej! Jag har helt missat din kommentar, jag är verkligen ledsen för det <3
Nu kanske du inte vill ha svar längre men jag skriver ändå ;)
Jag har varit sjukskriven för utmattningsdepression så min trötthet kommer därifrån, kan du har varit med om något liknande?
Oavsett så hoppas jag att du får rätt hjälp <3
Martina Lindell

Kommentera här: