Julen är borta för i år!

Hej på er! 
 
Vi städade bort julen redan på Annandag Jul i år, ungefär som vi brukar :) 
Lika underbart som det är att plocka fram julpyntet varje år, lika skönt är det sen när man får städa bort det tycker vi (läs: framförallt Robin). 
 
Det roliga för mig är då att jag får arrangera om alla mina ljusfat, vilken lycka ;) 
 
Så självklart ska ni få se lite bilder på hur det ser ut nu när julen är borta och allt är tillbaka till det normala :) 
 
 
På köksbordet ser det ut så här :) 
 
 
Min lampskärm hade blivit lite smutsig så det fick bli en ny från Mio :) 
 
 
Jag blev väldigt nöjd med mitt lilla fat, älskar vitt och guld ihop :) 
 
 
Min stora stolthet ;) 
Haha mitt hjärtformade ljusfat blev lite blingigare än vanligt! 
 
 
I vardagsrummet blev det också en ny lampa då vi råkade ha sönder den andra... 
Denna är från Mio :) 
 
 
På bardisken blev det silvertema :) 
 
 
I hallen blev det så här :) 
Vad tycker ni? 
 

Kommentera här: