Nya köksstolar!

Hej fina ni <3 
 
Nu när det är rea så passade vi på att fynda lite till nya huset! :) 
Jag älskar vårt matbord men stolarna är typ 10 år gamla och rätt nedsuttna kan jag säga... 
 
Matbordet vi har kommer vi ha kvar men vi kommer variera med ett som vi nu köpte då det var rea på ett set med matstolar och matbord och totalt blev det billigare än vad bara bordet skulle kosta egentligen. 
Vi handlade på Mio och jag kan verkligen rekommendera det här setet, så fint i verkligheten och vi fick leverans bara efter 3 dagar fast de först sa 2 veckor så det var väldigt smidigt :) 
 
Nu har vi packat upp stolarna hemma för att börja använda dem innan flytten så att det inte blir så mycket att flytta med sen men bordet kommer få vänta då det tar mindre plats i kartongen :) 
Fördelen är ju att Robins föräldrar bor ca 100 m ifrån där vi ska bo så vi kan köra dit lite saker innan. 
 
Eftersom några av er kanske är lika nyfikna som jag själv är så tog jag självklart bild på stolarna så att ni får se dem innan vi flyttar in i nya huset :) 
 
Här får ni lite bilder: 
 
Så här såg det ut innan: 
 
 
Så här ser det ut nu: 
 
 
Stolarna är som sagt från Mio och heter Denise
Bordet är gammalt och det har jag fått från mamma och pappa <3 
 

Kommentera här: