Möhippa för världens bästa Elin! :)

Hej fina ni! 
 
Äntligen är jag tillbaka igen efter en evighet känns det som hehe... 
Jag har ju inte kunnat avslöja vad jag har pysslat med den sista tiden eftersom en viss person läser bloggen ;) 
Men jag har alltså tillsammans med ett gäng underbara tjejer planerat Elins möhippa som vi hade igår och vi har haft så otroligt roligt <3 
 
Det är första gången jag anordnar en så här "avancerad" möhippa eller vad man ska säga och det tar verkligen så mycket mer tid och energi än vad man tror. 
Även fast man vill hålla det enkelt så blir det mer än vad man tror och det är så sjukt svårt att planera mat och dryck för en hel dag, det var svårast tycker jag :) 
Men det blev bra trots att allt inte gick åt, huvudsaken är att ingen gick hungirg eller törstig :)
 
Vi avslutade dagen med Golden Hits med 3-rätters och show och det var så roligt, jag skrattade så att jag fick ont i magen och det var så härligt att få släppa allt för en kväll <3 
 
Tack alla fina vänner till Elin för en magisk dag, om 2 VECKOR smäller det! :) 
 
 
<3 
 
1 Elin:

skriven

Åh vad fint skrivet! Så tacksam över den här dagen och samtidigt så glad över att alla verkade ha så roligt! Love you❤️

Svar: Jag är så glad över att du är glad! Det betyder allt <3 Love you too!
Martina Lindell

Kommentera här: