Bildregn Torpet del 3 - Badrummen

God kväll på er! 
 
Egentligen hade jag inte tänkt skriva så här sent men jag behövde ladda min lampa till min mössa så att man ser något på promenaderna så då passar jag på :) 
 
Jag har haft en supermysig kväll med bästa Hanna som blev vår första besökare från Stockholm bland mina vänner, väldigt uppskattat :) 
Vi åt god mat, pratade och myste <3 
 
Nu ska ni får se lite fler bilder från huset, badrummen den här gången! 
De är kanske inte så roliga och bilderna blev inte så bra men det var svårt att fotografera... 
 
De förra ägarna har ju renoverat båda badrummen så vi har inte behövt göra någonting :) 
Jag har bara förebilder från det stora badrummet. 
 
Före: 
 
 
Efter: 
 
 
Duschdraperiet är med dödskallar från HM Home
Handukarna i turkost är från Hemtex och de små gråa är från HM Home 
 
Lilla badrummet: 
 
 
Duschdraperiet är från HM Home :) 
 
Ni får ha liiiite tålamod till för imorgon ska jag försöka lägga upp lite roligare bilder ;) 
Vet att badrummen inte är så superspännande :) 
 
 All kärlek <3 
 
 

Kommentera här: