Farmor 90 år!!!

Hej på er! 
 
Ledsen för frånvaron, jag har varit så trött då jag har haft stalltjänst under helgen samt varit i Stockholm. 
Jag har nämligen firat min underbara Farmor som fyller 90 år, helt galet! 
 
Min farmor har jämt funnits där och vi spenderade mycket tid tillsammans när jag var liten då hon alltid har tagit hand om oss barnbarn och barnbarnsbarn :)
Jag kommer aldrig glömma alla saker vi har gjort tillsammans. 
 
Så igår träffades vi i familjen och firade med 3-rätters och det var väldigt roligt att träffa alla igen. 
Det känns ju lite konstigt att sen bege sig "hem" som numera är Enköping men på ett sätt var det också otroligt skönt då både jag och Robin upplever ett helt annat lugn här. 
 
Här kan vi andas <3 
 
Jag lovar att skriva mer imorgon! 
Då ska jag upp tidigt för att få sällskap på ridturen med Gaefur så håll tummarna att det går bra :) 
 
All kärlek <3 
 
 
Min fina, fina Farmor <3 
 

Kommentera här: