Nu börjar torpet äntligen bli klart! :)

God kväll på er! 
 
Idag har jag varit i stallet, sovit och städat! 
Känns skönt att ha det rent och fint hemma eftersom städningen inte har varit prio när man har så mycket att fixa hela tiden. 
 
Igår åkte de sista flyttkartongerna in i förrådet så nu börjar det se ut som ett hem :) 
 
Självklart har vi massa saker kvar att gå igenom uppe i förrådet men det får bli till våren när det är varmare, nu har fokus legat på att få det klart inne i huset och att vi har det vi behöver. 
 
Så imorgon mina vänner! 
DÅ SKA DET FOTOGRAFERAS! :) 
 
Jag ska försöka ta massa bilder så ni får ta del av allt vi har fixat med, hoppas ni kommer gilla det lika mycket som jag/vi gör :) 
 
Jag ska också ta lite bilder utomhus så ni får se tomten och uteplatserna, det är kanske inte det roligaste vädret just men strunt samma! 
Jag får ta fler bilder i vår sen när det börjar blomma :) 
 
Ett löfte jag har till mig själv nu när vi har flyttat till landet är att jag ska fotografera och läsa mer. 
Det är såna saker som jag tycker är väldigt avkopplande och jag tror att det kan hjälpa mig i min rehabilitering. 
 
Nu är jag lite less på vintern känner jag, precis som alla andra antar jag ;) 
Jag vill sitta på verandan i solen, jag vill stå utomhus och borsta Gaefur och rida på mysiga turer. 
Jag vill gå långa härliga promenader med hundarna och jag vill gå i mina converse! 
 
Jag vill ha VÅR helt enkelt :) 
 
Känner ni samma sak? 
 
All kärlek <3 
 
 
 Utsikten från framsidan av huset <3 
 

Kommentera här: