Inredningsdetaljer!

Hej fina ni! 
 
Det är detaljerna som gör det när det kommer till inredning tycker jag så därför tänkte jag visa er lite fler bilder på de detaljer som jag tycker mest om här hemma :) 
 
 
Båda dessa hyllor är från MIO och jag älskar att de är öppna, speciellt när man bor litet som jag gör för då ser det större ut :) 
 
 
Jag älskar mina flufflampor som är från Lokomotivet :) 
 
 
Mitt favoritplats här hemma <3 
Lampan är gammal och har funnits i familjen länge.
Bordet är från MIO 
 
 
Detaljerna i köket tycker jag är superviktigt! 
Jag tycker om att blanda grönt med lite varma färger och ha fina kryddor mm framme, det ger en hemtrevlig känsla tycker jag :) 
 
 
Den här fina lyktan fick jag av Elin <3 
 
 
Mitt fönster i sovrummet :) 
Lampan är från MIO, stjärnan är från Ica Maxi 
 
 

Kommentera här: