Nya lägenheten - sovrum och kök!

Hej fina ni! 
 
Nu är det verkligen på tiden att ni får följa med in i min nya lägenhet som äntligen är klar! :) 
 
Jag har spånat inredning i några månader nu och till slut blev det som jag hade tänkt mig. 
Det är väldigt svårt att fånga lägenheten på bild ett sätt just eftersom den är ganska liten så sovrum, hall och badrum är väldigt svårt att fotografera. 
 
Men jag gjorde så gott jag kunde och här kommer resultatet! :) 
 
Sovrummet: 
 
 
Sängen är från Ikea, hyllorna är från MIO, taklampan är från Bauhaus och tavlan är från In och Finn
Fråga gärna om ni undrar över något specifikt :) 
 
Köket: 
 
 
Trälådorna är från HM Home och Clas Ohlsson, krukan och lyktan är från Majas Cottage 
 
Det var de 2 första rummen! 
Fler bilder kommer snart :) 
 

Kommentera här: