Billy är hemma!

Hej fina ni <3 
 
Herregud vad det har varit tufft de senaste veckorna... 
Nu är jag äntligen inflyttad och klar, det mesta är iordning här hemma och jag ska snart visa er bilder på min lilla lägenhet så ni får se hur jag har det :) 
 
Det bästa av allt är så klart att min älskade Billy är hemma hos mig igen <3 
Han har varit hemma en vecka nu och vissa dagar har det varit väldigt tufft då han var dålig i några dagar efter han kom hem, troligen på grund av de medicinerna han ätit som han inte mådde bra av. 
 
När Billy blev dålig så hade han så fruktansvärt ont och fick då prova 2 olika smärtstillande som han inte tålde så de slog ut hans mage totalt så han fick ligga inne för smärtlindring mm. 
Sen fick han ett morfinplåster som han blev helt hög av och bara pep och var inte sig själv så det gick inte heller. 
 
Nu äter han istället Gabapentin mot nersmärta samt Losec för magen och han är mer som sitt vanliga jag :) 
Han äter med god aptit och är pigg och vaken. 
 
Han är väldigt långsam när vi är ute men vi går bara väldigt korta sträckor pga hans diskbråck. 
 
I tisdags så gjorde vi även en MR på Bagarmossen och väntar på svar så i dagsläget så vet jag inte riktigt hur planen ser ut framåt men vi kämpar på och tar vara på varje sekund vi har med varandra <3 
 
Skriver mer imorgon, tack för all kärlek <3 
 
 
Tänk att man kan älska någon så mycket <3 
 

Kommentera här: