En tuff resa som ännu inte är slut

Ja hörni, var ska jag börja? 
 
Många av er har säkert hängt med lite på mina sociala medier och sett vad som har hänt med Billy. 
Han har varit inskriven ännu en gång och fick komma hem igen igår. 
 
Han blev akut dålig natten mellan lördag och söndag förra helgen med kräkningar och blodig diarré så det var bara att åka in på morgonen och så fick han läggas in. 
 
Sen dess har det forskats en hel del i vad som är fel på Billy och vad som beror på vad. 
Han har ett konstaterat diskbråck men rörde sig bra så nu har magen varit det största problemet. 
 
Han fick göra ännu ett ultraljud och då såg man en inflammation samt infektion så troligen har han fått i sig någon bakterie i kombination med att magen slogs ut av tabletterna han fick först som han inte mådde bra av. 
 
Nu är Billy stabil (vågar knappt skriva det) och planen är nedtrappning av hans medicin och sen återbesök hos ortoped om 2 veckor för uppföljning. 
Så ännu en gång tar vi nya tag jag och min lilla krigare <3 
 
Jag kan inte nog tacka all personal på min fantastiska arbetsplats som har ställt upp och tagit hand om Billy när jag inte har kunnat göra mer, det går inte att sätta ord på hur jag känner <3 
 
Nu kommer Rufus och Neo vara hos Robin tills på söndag för de får inte träffas då Rufus varit dålig i magen och Billy får absolut inte bli dålig igen. 
 
Så jag och Billy har egentid även om det är ovanligt lugnt här hemma utan mina små bustroll ;) 
 
 
<3
 

Kommentera här: