Statusuppdatering

Hej fina ni <3 
 
Varje dag är en utmaning och många dagar är livet en kamp på många sätt. 
Sist jag skrev så hade Billy varit inlagd och en hel del har hänt sen dess. 
 
Neo blev inlagd kort efter det på grund av magen och eftersom han är så liten och rasade i vikt så var det enda alternativet att han skulle läggas in. 
Efter det så fick både Rufus och Neo kennelhosta vilket gjorde att de fick bo hos Robin i 2 veckor för att Billy inte skulle bli smittad men så i lördags så blev Billy dålig i alla fall trots att han inte träffat de andra. 
 
Det går extremt mycket kennelhosta i år så jag väntade mig nästan det här men det är hemskt att se Billy så dålig ännu en gång efter allt han har gått igenom. 
Han har tyvärr fått väldigt ont i nacken efter allt hostande :( 
 
Så nu bor Billy hos mamma eftersom han inte får följa med till jobbet och Neo och Rufus bor hos mig. 
 
Allt jag önskar är att livet ska få vara lite enklare för en stund, en chans till återhämtning vore ju inte helt fel... 
 
För övrigt så kämpar jag på med livet, har fått klart allt i lägenheten vilket känns väldigt skönt :) 
Jag vill ju kunna skriva om positiva och bra saker också så jag hoppas verkligen att livet vänder snart så att det får smyga in lite ljusglimtar här på bloggen också ;)  
 
Kram på er! 
 
 
<3 
 
1 Amie:

skriven

Nu kan det bara bli bättre
Kram

Svar: Hoppas det <3
Martina Lindell

Kommentera här: