Vad vill ni läsa om?

Ni vet väl om att ni är fantastiska? 
Så mycket kärlek det finns <3 
Att säga tack för alla fina kommentarer och meddelanden känns bara fånigt, jag vill säga så mycket mer än så men det är svårt att uttrycka med ord vad det betyder. 
 
Jag är så glad över att ni vill fortsätta läsa :) 
 
Nu ska det ju vara en nystart i mitt liv och då måste ju även bloggen få en nystart tänker jag! 
Jag har funderat på att ta bort vissa inlägg men det känns som att radera vissa delar av mitt liv och det är ju inte riktigt min grej, jag står för de val jag har gjort i livet. 
 
Så det får stå kvar helt enkelt. 
 
Men nu kommer ju min vardag se betydligt annorlunda ut än vad den gjorde i Enköping, jag är fortfarande samma person på många sätt men saker kommer förändras även här på bloggen. 
 
Så min fråga är; 
 
VAD VILL NI LÄSA OM?
 
Det kan vara vad som helst, önskemål om helt nya saker, det ni har uppskattat med bloggen tidigare eller vad vet jag :) 
 
Jag skulle bli väldigt glad om ni vill skriva en liten rad om vad ni vill läsa mer av så att jag också får en bild av vad ni som läsare uppskattar. 
 
All kärlek <3 
 
 
1 Anonym:

skriven

Vill läsa allt , hur det går för dig , hur du mår , hur det går för dig och G, hur han mår allt du har på hjärtat ! Plus vill se mera bilder på G ❤️ Vi saknar er så mycket❤️

Kommentera här: