Torpet ska säljas...

Först vill jag bara skriva TACK för all kärlek efter mitt förra inlägg, vad har jag gjort för att förtjäna så fina människor i mitt liv <3 
 
Från det ena till det andra. 
Torpet i Enköping ska säljas...
 
Min och Robins dröm som blev allt annat än det vi tänkte oss, det underbara lilla huset som för mig bara representerar sorg och misslyckande. 
Allt som blev så fel. 
 
Vi båda ÄLSKADE det där huset och jag la ner min själ i att inreda det men det blev inte bra nog för att laga något som redan var trasigt. 
 
Nu vill vi båda börja om på nytt, med oss och allt runt omkring och jag visste redan från början att jag inte kommer flytta tillbaka till Enköping. 
 
Jag har skapat min trygghet och vardag här nu och tack och lov så kände Robin att han saknade Stockholm, att det kändes mer hemma för honom att komma hit så nu har han börjat jobba här igen sen en vecka tillbaka och vi bor här i min lilla lägenhet :) 
 
Allt känns jättebra men vi vill båda framåt och att ha ett hus i Enköping som står tomt när vi trängs på en liten yta är inte hållbart. 
Så första steget nu är att sälja torpet till någon som älskar det lika mycket som vi gjorde <3 
 
Det kommer självklart kännas otroligt tungt men vi båda vet att det är rätt beslut. 
 
Så i helgen kommer vi att åka dit för att förbereda och fixa lite inför fotografering osv, jag har blivit värsta stylingproffset nu när det kommer till försäljning av boendet hehe ;) 
 
Hoppas ni vill hänga med på våra framtida äventyr! <3 
 
 
Vårt lilla paradis <3 
 
 

Kommentera här: