Lägenheten - hall och sovrum

God kväll på er nattugglor!
 
Under semester kommer mitt rätta jag fram och jag blir som mest inspirerad och full av energi på natten :) 
Nu sitter jag här och redigerar bilder och skriver till er medans Robin sover. 
 
Eftersom det har gått VÄLDIGT lång till sen vi flyttade in i lägenheten nu utan att jag har visat några bilder för er så tänkte jag göra det nu! 
Jag delar upp de i 2 inlägg och börjar med hall/sovrum/lilla rummet. 
 
Sovrum: 
 
 
Jag ville ha lite "hotellkänsla" i sovrummet och jag kände mig mer inspirerad nu när man bor på ett plan och alla som kommer in kan se sovrummet. 
Jag är väldigt nöjd och sovrummet är nog faktiskt mitt favoritrum :) 
Sängen är från Kungsängen, skänken, taklampan och puffen är från MIO, kuddarna är från MIO, Hm Home samt Ellos. 
 
Hallen: 
 
 
Hallen kanske inte är det roligaste utrymmet utan mest praktiskt :) 
Mattan är i alla fall från MIO och byrån är från Ikea 
Som ni ser på sista bilden så är det sovrummet till höger och det lilla rummet till vänster från hallen, bilden är tagen från vardagsrummet. 
 
Lilla rummet: 
 
 
Den mysiga fåtöljen fick följa med från huset i Enköping och är från Trademax 
Om ni undrar över något speciellt så är det bara att fråga :) 
 
 
 

Kommentera här: